poniedziałek, 15 sierpnia 2011

love forever 2


Mijały dni, tygodnie.. Była już w domu z którego praktycznie nie wychodziła. Gdy spoglądała w lustro widziała swój cień. Podkrążone oczy, blade policzki i zimne usta, przestała czuć nawet ból. Nie czuła nic poza tęsknotą i tą niepohamowaną miłością do człowieka który ją opuścił. Nienawidziła się za wszystko a najbardziej za to, ze to nie mogła być ona. Była w stanie zrobić wszystko by żył. By znów przyszedł do niej z uśmiechem od ucha do ucha  i przytulając ją do siebie powiedział, ze wszystko się ułoży. Nigdy nie wyobrażała sobie, ze może go stracić, a na pewno nie tak. Nie miała żadnego wsparcia. Nie poszła nawet na jego pogrzeb, ani później na jego grób.
Późnej nocy w równe 3 miesiące po śmierci jej ukochanego, dostała wiadomość. Ze łzami w oczach spojrzała na telefon i wtedy z przerażeniem spojrzała na nadawcę „Skarb :*”. Znieruchomiała, wgapiona w ekran telefonu siedziała i patrzyła, aż w końcu odczytała wiadomość „Kotku przyjdź do mnie, proszę. I nie płacz. Obiecałaś mi to przecież, że nigdy nie zapłaczesz przeze mnie”. Niewiele myśląc założyła coś na siebie i wybiegła z pustego domu. Nie zważając na nic biegła tyle ile sił w nogach na cmentarz.. Tam gdzie leżał on.. Szukała jego grobu ponad godzinę, aż w końcu ujrzała świeży grób, leżało na nim pełno kwiatów, paliło się mnóstwo zniczy. Zbliżała się noc, było prawie pusto. A ona siadając obok niego płakała jak małe dziecko.
- kocham cię, wciąż cię kocham. Nie potrafię zapomnieć… jest mi tak cholernie ciężko, jakby ktoś rozciął moją klatkę piersiową i zabrał z niej kawał serca. Wiesz czuję się taka samotna – zaczęła szeptać, spoglądając w niebo.. było tak samo ponure jak 3 miesiące temu. Jej wzrok pokierował się na wprost. Ujrzała chłopaka, który miał sylwetkę prawie identyczną jak jej ukochany. Do tego ta bluza.. jego ulubiona. Z drżącymi nogami wstała po czym zaczęła się do niego zbliżać..

c.d.n.



11 komentarzy:

  1. Nie mam facebooka, ale LUBIĘ TO ! przeogromnie! ;D i czekam na kolejną część;*

    OdpowiedzUsuń
  2. przegenialne! już czekam co bedzie dalej :) zapraszam również do siebie http://anylkaa-pokochajmnie.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow! Mega notka. Po prostu nie wiem co napisać, zaschło mi w gardle i zwaliło z nóg z powodu tych wydarzeń. WSPANIALE! CZEKAM Z NIECIERPLIWOŚCIĄ na kolejny rozdział.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochana przypadkowo znalazłam ten blog ale nie opuszczę go już. ♥ Piękne jest to co piszesz. Czekam na kolejny rozdział. ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Fantastyczne.! Szybko napisz kolejną część.

    OdpowiedzUsuń
  6. dawaj więcej! ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super <3 Czekam na ciąg dalszy.

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny blog . ; ) czekam na kolejny rozdział.
    I zapraszam do mnie . : *

    OdpowiedzUsuń
  9. wspaniały! <33 najlepsze opowiadanie jakie czytałam!
    wbijaj też do mnie :>
    http://iloveharryandtwixes.blogspot.com/2012/02/prolog.html

    OdpowiedzUsuń
  10. wow.! Świetne. Czekam na więcej.! obserwuje i zapraszam.:)

    OdpowiedzUsuń

Popularne posty